logo rys ÚVOD  |  VÝROBKY  |  PODPORA  |  CENNÍK  |  KONTAKT 
INTERAKTÍVNE ZOSTAVY ONLINE PONUKY PRODUKTOVÉ VIDEO ZNÍŽENIE CENY DOPREDAJ NOVINKY
  HĽADAŤ VÝROBOK
  
prístupové a komunikačné systémy  
RÝCHLA OBJEDNÁVKA NAHLÁSENIE REKLAMÁCIE KONTAKTNÝ FORMULÁR
Technická podpora
Vybavovanie objednávok a vyskladňovanie tovaru, prevádzka počas vianočných sviatkov.

Vážení zákazníci,

na základe aktuálne platnej vyhlášky ÚVZ SR je naša predajňa od 13.12.2021 otvorená v režime OP podľa štandardných otváracích hodín.

Chceme Vás požiadať, aby ste vždy posielali svoje objednávky VOPRED elektronicky, a to aj v prípade osobného odberu v predajni. Pri priamom nákupe tovaru v predajni (bez predchádzajúcej elektronickej objednávke), sú pri vyskladňovaní tovaru uprednostnené objednávky prijaté elektronicky. Pokiaľ navštívite našu predajňu za účelom nákupu bez predchádzajúcej objednávky, môže sa stať, že nebudete vybavený. Dôvodom je nadmerne zvýšený dopyt a naskladňovanie tovaru nepokrýva požiadavky.

OBJEDNÁVKY POSIELAJTE
- E-MAILOM na rys@rys.sk - REGISTROVANÍ ZÁKAZNÍCI

- CEZ OBJEDNÁVKOVÝ FORMULÁR - NEREGISTROVANÍ ZÁKAZNÍCI

Čakajte prosím na informačný e-mail, v ktorom bude uvedené, že je vaša objednávka pripravená. Skôr výdajne miesto za účelom vyzdvihnutia objednávky nenavštevujte.

Na základe aktuálnej vyhlášku Úradu verejného zdravotníctva SR je vstup na výdajne miesto možný s nasledovnými obmedzeniami:
  • vstup pre max. 2 osoby;
  • vstupujte s prekrytím horných dýchacích ciest respirátorom, pri vstupe použite dezinfekciu, svoj čas strávený na výdajnom mieste obdmedzte na nevyhnutné minimum;
  • tovar vyskladňujeme priebežne do 48 až 72 hodín podľa stavu zásob;
  • pri zasielaní kuriérom sa informute v prepravnej spoločnosti o termínoch doručenia.

REKLAMÁCIE
  • reklamáciu možete poslať poštou alebo kuriérom s presným popisom poruchy priloženým k výrobku,
  • ak chcete reklamáciu priniesť osobne, výrobok bude prijatý len s písomným popisom poruchy a po predchádzajúcom telefonickom alebo emailovom dohovore,
  • bez priloženého popisu poruchy nebude reklamácia prijatá,
  • reklamácie nie je možné v súčasnosti vybavovať na počkanie.

TECHNICKÁ PODPORA
  • technickú podporu vybavujeme telefonicky alebo elektronicky - emailom, cez teamviewer,
  • pre riešenie technickej podpory využívajte štandardné telefónne čísla alebo mobilné telefónne číslo 0905848139.

Prosíme Vás, aby ste svoje nákupy plánovali podľa uvedených termínov.
Ďakujeme za pochopenie!
RYS


RYS, Martinčekova 3, 821 09 Bratislava 2, SR, tel: 02-53412923, email: rys@rys.sk
© RYS 2001-2021.